HTML

Fellebezés

Az egyéb fórumokról érzésem szerint oktalanul kitörölt írásaimat teszem ide. El lehet dönteni, hogy valóban kellett-e törölni ezeket. b

Friss topikok

  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:28) Megbocsájtás
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:27) Lázok Andor levele
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:26) Kinek fizetett tizedet...
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:25) SemjénZsolt a Szent Pálon
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:25) A F~méregetésről

Linkblog

Lázok Andor levele

2018.11.13. 14:48 Báthory Ödönke

Morvay Péter

Lázók Andor testvérem tisztelt meg azzal, hogy nyílt levélben elküldte megrendítően őszinte bizonyságát. Kérlek olvassátok nyitott szívvel, és osszátok meg ismerőseitekkel. A levél előzménye, amire Andor utal, itt olvasható: http://bit.ly/2B1nfnd

+++

Kedves Testvérek, Barátaim!

Az elmúlt napokban olvastam több testvérem írását, melyben személyes tapasztalataikat osztják meg a húsz évvel ezelőtti eseményekről.

Bennem már régóta érlelődik, hogy tanulságként leírjam mindazon személyes tapasztalataimat, amiből mások is okulhatnak.

A Budapesti Roma gyülekezetben szolgáltam és egyik vezetője voltam. Kizárólag tényeket szeretnék közölni.

1994 februárjában tértem meg, és fogadtam be Jézus Krisztust a szívemben a Hit Gyülekezetében. Még ebben az évben az a nagy áldás és megtiszteltetés ért, hogy Németh Sándor felkért, hogy zenész kollégámmal szilveszter este lépjünk fel zenélni.

Ezt követően lemezfelvételre is sor került (Az Élők földjén), aminek nagy sikere lett és megtisztelő volt benne részt venni.

A következő évben a Folyondár utcai csarnokban tartandó Istentiszteleten Németh Sándor pásztor közölte, hogy szólt hozzá az Úr: ébredés lesz a romák között! Én nagyon meg örültem. Kihívta az öcsémet, Látó Jánost, aki 1984-ben Budaörsön tért meg, és imádkozott érte. Ezután szólt nekem is és még három embernek és imádkozott értünk is.

Ezután felgyorsultak az események. Sokan megtértek. Tereken, pályaudvarokon hirdettük az evangéliumot. Más romacsoport is csatlakozott hozzánk. Növekedés, fejlődés indult. Többen elvégezték az alapozó biblia iskolát is. Gyógyulások történtek. A gyülekezetünk létszáma hamarosan megugrott kb. 380-400 főre.

Fontos megjegyeznem és köszönetet mondanom mindazon segítségért, támogatásért, amit akkor is kaptunk a gyülekezettől és személyesen Sándortól.

1998-ban történt negatív hírek, események minket is elértek. Eleinte egyértelműen jól döntöttünk, nem volt kétséges számunkra, hogy ki az Úr által felkent személy, ki ásta meg a kutakat még Budaörsön? Sándor.

Sajnos egy telefonbeszélgetés után, mely Piszter Ervinnel (aki Látó János barátja és szellemi tanácsadója volt) zajlott le, ez mindent megváltoztatott és nagyon eltévesztettük az irányt. Ezután nagyon nagy hibát követtünk el, miután fogadtunk két olyan "illusztris" szolgálót (Takács Ferencet és Görbicz Tamást), akik bedobták a "kézigránátot" a pár éve alakult gyülekezetünkbe. Az ott elhangzott lázadó manipulatív beszédüket nem kívánom leirni... tömény varázslás volt.

A rövid idő alatt Isten segítségével megkezdett munka tönkre ment, és a gyülekezetünk pillanatok alatt, mint a kártyavár úgy omlott össze.

Emberek sérültek meg lelkileg, sokan elvesztették hitüket és visszamentek a világba. Némelyeknél a "sérülés" a mai napig látható. Nem járnak Isten tiszteletre, másik pedig össze-vissza bolyonganak.

Nem kívánom kicsinyíteni a egyes szolgálótársam és a személyes felelősségemet sem. Lázadásban vettünk részt. Ma már 20 év elteltével, én is sok mindent másképp csinálnék...

Én is tanácstalan voltam és 4 hónapig nem jártam a Hit gyülibe, Töprengtem és imádkoztam. És egy idő után az Isten igéje segített. ... "Gyümölcseiről ismerni meg a fát. A jó fa jó gyümölcsöt terem, a rossz fa rossz gyümölcsöt" Soha többé nem vagyok kíváncsi a rossz gyümölcsre.

Visszamentem a Hit gyülibe, az első utam Németh Sándorhoz vezetett, és bocsánatot kértem tőle. Ő rámosolygott és annyit mondott: megbocsájtok!

Hálás vagyok Istennek, hogy 1998-ban helyreállhatott az életem. 6 gyermekem van, tanulnak, van közöttük diplomás is, középiskolás, de ami a legfontosabb, az Úrban vannak és szolgálnak. Az igazán jó hír!:)

Nem állott le az Isten munkája. Látom, hogy napjainkban is sok ember tér meg a gyülekezetben. Több roma testvérem elvégezte a Bibliaiskolát, a Szent Pál Akadémiát és szolgálják az Urat.

Az igazi integráció Isten népe között van, ahol Jézus Krisztus van a középpontba állitva és az élet beszéde hirdettetik.

Szeretettel és tisztelettel,

Lázók Andor

Hozzászólások
András Bóza Nagyon örülök Andor helyreállásának. Hasonló történetet én is le tudnék írni ellenkező irányba. Nekem kb 2004-ben kellett eljönnöm a HGYből. Egy kicsi jézushívő zsidó közösség fogadott be, akiknek a mai napig hálás vagyok, hogy nem akartak a saját képükre formálni. Aztán 2010-ben feleségül vettem egy HITes csajt, és együtt kerestünk egy másik gyülit. Közös megegyezéssel a BPA mellett döntöttünk, ahol végre közösséget és szolgálatot is találtunk. Nagyon hálás vagyok érte, hogy valódi testvérként tekintenek rám.

1 komment

Címkék: levél levele Látó Lázok Morvay

A bejegyzés trackback címe:

https://fellebezes.blog.hu/api/trackback/id/tr3014370151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csilla vargáné 2024.01.14. 15:27:19

ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....35 ezer ft rehab ellátást állapitottak meg ,feleségem közmunkán 60 ezer ftot kap VAGY VARGA ZOLTÁN VADNA SZABADSÁG TÉR 15 30101 6583 számla szám otp 11773346-04028905
süti beállítások módosítása