HTML

Fellebezés

Az egyéb fórumokról érzésem szerint oktalanul kitörölt írásaimat teszem ide. El lehet dönteni, hogy valóban kellett-e törölni ezeket. b

Friss topikok

  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:28) Megbocsájtás
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:27) Lázok Andor levele
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:26) Kinek fizetett tizedet...
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:25) SemjénZsolt a Szent Pálon
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:25) A F~méregetésről

Linkblog

Kit választottam

2016.12.15. 20:57 Báthory Ödönke

Báthory Ödönke Creative Commons License 2005.11.12 0 0 topiknyitó
Azt állítják némely HITesek, hogy rossz embert választottam. Mégpedig annak kapcsán, hogy nem vagyok hajlandó egy vádat elfogadni egy emberről, aki itt a fórumon vfo néven alkot.
Akkori gyülekezetemben nagy nyilvánosság előtt felolvastak egy levelet, amelyben megvádolták vfo-t, hogy meg akarta fertőzni a HGY szerverét. Én már néhány éve elhatároztam, hogy nem hiszek el senkiről semmi gonoszt "csak úgy". Ezért elmentem a megvádolt illetőhöz és elbeszélgettem vele. Nem győződtem meg a bűnösségéről. Mivel nem találtam bűnösnek az illető dologban, ezért nem is kezeltem bűnösként. Több ízben találkoztam vele. Tanulmányoztuk az Írásokat, beszélgettünk, stb.
Amikor ez a HGY tudomására jutott, akkor az egyik diakónus, PL választás elé állított, vagy a HGY, vagy vfo! Amikor kérdeztem a vfo elutasításának okát, akkor ő is erre a levélre hivatkozott. Amit NS felolvasott. Amit én nem találtam igazoltnak. Meg arra, hogy "azt mondta a Sándor". Ezek nekem nem érvek. Az igazságot nem lehet hazugsággal megtámogatni. Az megáll magában.
Továbbá az eljárással nem értettem egyet. Lehet, hogy holnap már rólam terjesztenek mindenféle gonosz beszédet. Ilyenekhez én nem társulok.
"Ha valaki elterjeszti a városban, hogy a húgom egy prostituált, hogyan bizonyítom be, hogy nincs is húgom?" (Y. Lahav, izraeli újságíró)
Hát nem! Én az ilyent valóban nem választom. A HGYhez csak akkor lesz valami közöm, ha felhagynak a hazug vádak terjesztésével, és az eddigiekért bocsánatot kérnek.
Amíg ez nem történik meg, addig marad ez a választásom. Nem a HGY és vfo között. Hanem a hazugság és annak elutasítása között.
Én az elutasítást választom. Igazoljátok AZT a vádat, és akkor elfogadom! Nem mellébeszélni! Nem hivatkozni nachonra, meg ügynök, meg mittomén. NEM AZ volt a vád! A vád a HGY számítógépének a megfertőzése. Azt tessék igazolni, és akkor megint az igazságot fogom választani. Ha az igazság nálatok lesz, akkor a nálatok lévő igazságot. Jelenleg sajnos nem az igazság van nálatok, ezért nem is tudom választani.

Persze nem bánom, ha ebből valamiféle vita kerekedik, lévén ez egy fórum. De elsődlegesen azért írtam ezt le, hogy majd mindig belinkeljem amikor a választásomra hivatkozik valaki.
b

forrás: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131598&la=95247119

Szólj hozzá!

Címkék: kirúgás választottam

A bejegyzés trackback címe:

https://fellebezes.blog.hu/api/trackback/id/tr3712050689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása