HTML

Fellebezés

Az egyéb fórumokról érzésem szerint oktalanul kitörölt írásaimat teszem ide. El lehet dönteni, hogy valóban kellett-e törölni ezeket. b

Friss topikok

  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:28) Megbocsájtás
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:27) Lázok Andor levele
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:26) Kinek fizetett tizedet...
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:25) SemjénZsolt a Szent Pálon
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:25) A F~méregetésről

Linkblog

Ballai levele

2016.06.22. 09:14 Báthory Ödönke

vfo Creative Commons License 2009.08.06 0 0 82340
Na, itt a levél

"Címzett: vidamvasarnap@hit.hu
Feladó: Ballai Attila Szilárd
Tárgy: Kanadai szitkozódó voltam, megtértem!
Dátum: 2003, Szept. 23, Kedd
Tisztelt Hit Gyulekezete, Tisztelt Nemeth Sandor!
Harom eve lakom Kanadaban, azert jottem ide, mert a felesegem beadta a valopert, elvalt tolem akaratom ellenere es mielott ez megtortent a kiskunhalasi gyulekezet vezetojevel is volt problemam es meg nehany ottani taggal. Kb: 1 evet jartam a halasi gyulekezetbe, kozben 20-30 alkalommal voltam Budapesten is. Bacsalmason laktam, ahol hazicsoportvezeto is voltam. Mielott Bacsalmasra mentem lakni, laktam egy darabig Budapesten, akkor kb. 3-4 honapig jartam a Gyulekezetbe. Mielott kijottem, voltam a bagy-ban, ahol imat kertem es Piszter Ervin, Takacs Ferenc osszehoztak egy talalkozot nekem Bartus L-val is, aki azt tanacsolta, hogy en is irjam meg egy konyvben, amiket elmondtam neki. Nem irtam konyvet, de amikor Torontoba jottem, akkor elmentem egy itteni, magyar ujsaghoz, ahol tanacsot akartam kerni. Ennek az lett az eredmenye, hogy 5-szor annyit tettek ahhoz, amit nekik elmondtam es megjelentettek egy cikket az engedelyem nelkul, aminek a cime: A Hit Gyulekezetbol menekultem. Ez a cikk teljesen a satan muve volt es szinte semmi sem volt igaz benne, nehany mondat teny volt, de azok sem pontosan voltak leirva, hanem direkt elferditve. Bocsanatot kell kernem a cikk miatt, mert igaz, en nem akartam, hogy megjelenjen, de megsem jelenhetett volna meg, ha be sem megyek Szakallas Attilahoz, aki az ujsagiro volt. Ez a cikk 2001 Februarban jelent meg Torontoban. Aztan felhivott Magyaroszagrol valami Lakatos Pali es kerte, hogy engedjem meg, hogy az o ujsagaban is megjelenjen, amelynek valami vasarnapi ujsag a neve, ha jol emlekszem. Es megkeresett itt Torontoban egy holgy, akinek a nevet mar elfelejtettem, o valami "szalmaszal" alapitvanytol jott es legikisasszonykent dolgozik a Malevnel. O csak kikerdezett. Bennem a bosszuvagy egett. Az volt bennem, hogy ha a hiteseknek lehet, akkor nekem miert ne? Persze ez rossz ertekeles, rossz latas eredemenye volt, mert a sajat hibaimat nem lattam be. Nem tudtam objektivan latni. Nekem valoban voltak Kiskunhalason problemaim, de azon nem gondolkodtam el, hogy azokat mivel vagy mikkel valthattam ki. Rosszul altam a dolgokhoz, mert csak masok hibait lattam. Ezeknek a problemaknak azonban semmi koze nem volt Nemeth Sandorhoz. Bennem a rossz helyzetertekeles csak egyre erosebb gyuloletet valtott ki es a neten, kulonbozo forumokon mindenfele mocskos, aljas dolgokat irtam Nemeth Sandorrol, akivel sohasem beszeltem, nem ismertem szemelyesen, sohasem artott nekem. Ezekkel a beirasokkal akartam bosszut allni. Bosszut terveztem mindenki ellen, akikrol azt gondoltam, hogy artottak nekem. Magamban azt is elterveztem, hogy Flaisz Endret megverem vagy megveretem. A Sandor elleni beirasok lenyege az volt, hogy Sandor nincs megterve es ehhez hasonlo ostoba, hulyesegek es rengeteg nagyon durva jelzo, amiket inkabb nem idezek. Ezuton bocsanatot kerek a Hit Gyulekezete osszes tagjatol, de legfokeppen Nemeth Sandortol, amiert ezeket tettem kb: 1,5-2 evig a neten. Rengeteg email-bombat is kuldtem a webmaster@hit.hu cimre. Kerem, bocsassanak meg ezert is! A gyulolet es a bosszu vezerelt.
De kozben belul mart valami, hogy ezeket ne tegyem. Ezt a "belso hangot" teljes erommel el akartam nyomni es ujabb es ujabb onigazolasokat kerestem arra, hogy nekem miert "van jogom gyulolkodni, hiszen miket csinaltak velem". De az Ur, dicsoseg Neki, nem akarta, hogy ezen a rossz, teves uton haladjak tovabb. Par nappal ezelott, egyik ejjel kimentem az Ontario To partjara imadkozni es letettem ezt az egeszet az Ur ele, bocsanatot kertem es elhataroztam, hogy megterek. Akkor kisse megnyugodtam, de igazan ma konnyebbultem meg, amikor felhivtam a Hit Gyulekezet szamat, F. Misivel a biztonsagi orrel beszeltem es neki is elmondtam mindezeket, azert hivtam fel a Gyulekezet szamat, mert telefonon akartam bocsanatot kerni es megbeszelni valakivel ezt az egeszet. F. Misi egy nagyon rendes kereszteny, megnyugtatott a megbocsatas felol is, nem titkolom, hogy nem birtam ki siras nelkul a beszelgetest, Misi tanacsolta, hogy irjam meg ezt az egeszet a Vidamvasarnaphoz. Nagyon nagy megkonnyebbulesben van reszem. Valami belul ellenallt annak, amiket tettem a Hit Gyulezete ellen. Mostmar tudom, hogy Isten allt ellen. Bevallom, hogy nagyon rossz uton jartam, amikor gyulolkodtem es szitkozdtam. Kerem Nemeth Sandor urat, hogy bocsasson meg! En meg egy jo darabig biztosan Kanadaban fogok lakni, de ha egyszer Magyarorszagra fogok utazni, akkor szeretnek tiszta lelkiismerettel elmenni a Hit Gyulekezetbe Istentiszteletre, mert hianyzik az az atmoszfera. Hianyzik az az Ero, ami akkor arad, amikor Sandor tanit! Titokban igy is mindig az Uj Exodust olvasgattam es Sandor tanitasait, ezekbol meritettem erot. De annyira hulyen alltam a dolgokhoz, hogy ezt meg magamnak sem vallottam volna be.
A szivem megtisztult, ugyerzem a keseruseg elmult. Szeretnek uj, tiszta lappal ujrakezdeni. Ezert az egesz Gyulekezetet, minden vezetot es minden tagot arra kerek oszinte, megtert szivvel, hogy fogadjatok vissza. Kerlek Tieteket, fogadjatok vissza.
Amiota itt tengodtem lelkileg tobbszor megprobaltam emberi, testveri kapcsolatokat keresni exhitesekkel vagy olyanokkal, akik a bagyba mentek, de ez lehetetlennek tunt szamomra. A kiszakadtak fo mondokaja, uzenete allandoan egyforma volt: szidtak Nemeth Sandort, epp azt teszik, amibol most en megszabadultam. Nekik is kivanom, hogy Isten Igeje alapjan nezzenek magukba es imserjek be, hogy ok mit hibaztak. Hosszutavon nem lehet Isten ellen rugdalozni. Halas vagyok Istennek, hogy nem kell tobb napot azzal toltenem, hogy Isten munkaja ellen legyek. Es ujra, tiszta szivvel kerem, innen Kanadabol, Torontobol Nemeth Sandort, hogy bocsasson meg, mert a szivemben nem az van, ami eddig latszott.
Tisztelettel: Ballai Attila Szilard"
Előzmény: vfo (82338)

 

forrás: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=92412538&t=9103733

Szólj hozzá!

Címkék: BASZ Ballai Attila Ballai

A bejegyzés trackback címe:

https://fellebezes.blog.hu/api/trackback/id/tr598830878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása