HTML

Fellebezés

Az egyéb fórumokról érzésem szerint oktalanul kitörölt írásaimat teszem ide. El lehet dönteni, hogy valóban kellett-e törölni ezeket. b

Friss topikok

  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:28) Megbocsájtás
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:27) Lázok Andor levele
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:26) Kinek fizetett tizedet...
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:25) SemjénZsolt a Szent Pálon
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:25) A F~méregetésről

Linkblog

Prédika a sértődésről

2014.01.14. 15:16 Báthory Ödönke

2014.01.14-dikén az alábbi videót rakták be a fórumba:

tévelyg 2014.01.14 11:37:48 © 173078

Meglehetősen megindultam ezen a beszéden, ezért a válaszomat ide is elmentem:

Báthory Ödönke 2014.01.14 14:58:28 © 173086

"...végezetül azt is hadd emeljem ki, hogy a sérelmek hűtlenné tesznek. Sándor, vannak olyan emberek akik veled együtt kezdték és aztán megsértődtek és elmentek? (Sándor bólint) És lehet, hogy már bánják. (NS enyhén bólogat) Mert itt van ez a dicsőség, és ott voltak a kezdeteknél, de már nem részei a dicsőségnek. Sok ember pontosan a sérelmek miatt veszíti el azt, amiért dolgozott. Ezért prédikálom ezt az üzenetet ilyen viccesen, énekkel, meg mindenféle körítéssel, mert ez egy komoly üzenet és nagyon fontos hogy átmenjen."

 

Leírtam a videorészlet szövegjét, mert nagyon érdekes. Megtudhattuk, hogy

1-a HGY (és NS) az Origó. Hogy aki elmegy, az mindenféleképpen igazságtalanul teszi. És hogy a leghelyesebb dolog ezt a sértődést és az elhagyást bánni. Hmmm. Vajon ebbe a környezetbe hogyan tudná elhelyezni Jézusnak azt a beszédét, ami arról szól, hogy az áldozatot fölviszed és eszedbejut hogy valakinek panasza van ellened? Vajjon mit tett a FSZA azért, hogy ne legyenek sértődések? Mit tett azért, hogy ha már sértődések estek, akkor megbékélés, megengesztelődés és helyreállás legyen? Mert Jézus mindezt parancsba adta, és csak utána volt szabad felvinni az ajándékot. Mit tett a FSZA a sértődések megoldádára, hogy merészel ajándékot vinni az Úr elé?

2-Másfelől azt is megtudhattuk, hogy a HGYben van a dicsőség, és hogy aki a HGYt elhagyja, az a dicsőséget hagyja el. Az ilyen ember immár nem része a dicsőségnek. Mondjuk ezt nem vitatom. A HGY valóban dicsőséges. Egyik ViVában egy európai rendezvényszervezőtől megtudhattuk, hogy Európa legpöpecebb színpadképével büszkélkedhet a HGY. Gyarapodik, szaporodik a HIT-Park és az egyéb ojjektumok is. Gratula. De tudjátok mit? Ezen dicsőségek közül én egyiket sem irigylem tőletek. Legyen a tiétek. Pálmafástul, szökőkutastul. Én beérem azzal a szeretettel, amit egy sokkal parasztosabb helyen megkapok a testvérektől, akik elfogadnak engem és nem akarnak a saját képükre formálni.

3-Ráadásul aki elmegy, az elveszíti mindazt, amiért a HGYben dolgozott. Ez is igaz. Illetve mégsem. Mert a HGYben én nem csak azért dolgoztam, hogy az atyafiaknak legyen szendvicsük a büfében. Mert azt megeszik, a túloldalon kijön és elfelejtik az egészet. Bizony, én dolgoztam azért is, hogy minél jobban megismerjem Isten szeretetét és jóságát. Ezt az ismeretet pedig éppenhogy nem veszítettem el amikor eljöttem. Hanem éppen akkor erősített meg Isten mindezekben, amikor az összes többit otthagytam a HGYben. Mert otthagytam. LEgyen a tiétek mindaz amit otthagytam, nekem már nem kell. Én beérem azzal, amit Istentől kaptam a kivezető úton.

 b

Előzmény: tévelyg (173078)

Szólj hozzá!

Címkék: sértődés Tetteh

A bejegyzés trackback címe:

https://fellebezes.blog.hu/api/trackback/id/tr685758212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása