HTML

Fellebezés

Az egyéb fórumokról érzésem szerint oktalanul kitörölt írásaimat teszem ide. El lehet dönteni, hogy valóban kellett-e törölni ezeket. b

Friss topikok

  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:28) Megbocsájtás
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:27) Lázok Andor levele
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:26) Kinek fizetett tizedet...
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:25) SemjénZsolt a Szent Pálon
  • csilla vargáné: ESZÁZALÉKOLTAK, 47% tüdö sziv -cukor csipöizületi kopás ..tüzelöre szeretnék segitséget kérni ....... (2024.01.14. 15:25) A F~méregetésről

Linkblog

Kirúgásom története

2010.01.20. 08:18 Báthory Ödönke

Báthory Ödönke válasz | megnéz 2010.01.18 16:51:50 © (95907)
Kedves VM!

Az a helyzet, hogy ez a beszélgetés annyira megrendített,hogy erre a részére szószerint emléxem. Természetesen tanúm nincsen, úgyhogy senki nem köteles elhinni az én egyszemélyi tanúskodásomat. Továbbá ismét csak le kell írnom, hogy nem tudom megkülönböztetni PL-t és PL-t, tehát nem tudom, hogy melyikük volt. e egy ismerősömnek elmesélve az esetet azt vélte, hogy valószínűleg PL volt a végrehajtó.

Az üvegfolyosó túlsó végénél voltunk a diszpécseri fülkével szemben. A beszélgetés pedig így zajlott:
-Igaz-e, hogy kapcsolatot tartasz fenn az Egrivel?
Itt gondolkodtam, hogy mit hazudjak, de inkább elismertem: -Igaz.
-Dehát te a múltkor azt mondtad nekem, hogy nem igaz!
Ez meglepett. Meg is kérdeztem -Én azt mondtam, hogy nem?
-Néhány hete megkérdeztem tőled, hogy tartasz-e kapcsolatot a Gyülekezet ellenségeivel? Akkor azt mondtad, hogy nem. (aha. Tehát a HGY ellensége definíciószerűen az Egri)
-Akkor most menj haza, és akkor gyere vissza, ha ezt a kapcsolatodat rendezted!
Így mondta, hogy "rendezted". Az ilyen kapcsolatokat rendezni kell. No mindegy. Azért még próbálkoztam:
-Most menjek haza? Nem lehetne az összejövetel végén?
-Nem, most menj haza.

Ekkor indultunk a folyosó túloldali végétől a bejárat felé. Persze útközben még beszélgettünk érdekeseket:

-Hát Ödönke (persze az igazi keresztnevemet mondta), pont tőled ezt nem vártuk.
Lesújtottan mentem mellette. Hát ki vagyok "pont én", akitől ezt nem várták? Aztán megbeszéltük, hogy miképpen mehetek vissza. Odamegyek a kapuhoz, kihívatom őt egy kapussal, elbeszélget velem, és ha úgy ítéli, akkor bemehetek. Mire ezt megbeszéltük, kiértünk a főbejárathoz. Ott kérdeztem meg:
-De mi a baj az Egrivel?
-Ártani akar a Gyülekezetnek. (ez volna a szerver megfertőzése?)
-Node mivel? Hogyan?
-Ezt mindenki tudja. (Aha. Pletykák alapján kellett volna tudnom)
-Akkor mondd el nekem is, hadd tudjam!
-A Sándor is beszélt róla (ezt a beszédet később SzGy letagadta, mert a Sándor nem mondott nevet)
-Akkor főleg mondd el, hadd tudjam én is!
-Most nem mondom el.
Nos, ilyen frappáns vádak hangzottak el ebben az ügyben. Ilyen konkrétumok alapján kellett volna nekem nagyívben elkerülnöm az Egrit. Persze a beszélgetés vége is fontos, ne felejtsük el. Ugyanis eszembe jutott, hogy amikor a folyosó túloldalán elkezdtük ezt az épületes beszélgetést, akkor nem jattoltunk. Megkérdeztem tehát:
-És ezért nem fogtál velem kezet?
Erre elkezdett hamukálni mindenféle szellemi dolgokról, de erre a részre már nem emléxem. Csak néztem rá szomorúan. Szomorú voltam, mert személyesen is sajnáltam őt. Sajnáltam szegényt, mert látszott rajta hogy zavarban van. Amikor az ajtó előtt beszélgettünk, akkor feltűnt, hogy átlag három másodpercenként néz a szemembe egy pillanatra. de egyébként kerülte a pillantásomat. És akkor még a kézfogástól is retteg ez a szegény. Úgyhogy nem szóltam neki erre semmit, csak néztem. Végül mégis kezet nyújtott, úgyhogy sikerült kézfogással eljönnöm.

megj: a bajusszal kezdett sorok szószerinti idézetek. Elevenen él bennem ez a beszélgetés a mai napig is, bár tanum nincs rá. Aki akarja elhiszi, aki nem, azt csókoltatom.

Kedves Vámmentes! Ismét kérdezem: Egy zugolyában lezajlott vizsgálat ki nem hirdetett ítéletét nekem mért kellett volna tiszteletbe tartanom? Főleg úgy, hogy PL még az én határozott kérdésemre sem adott normális választ? Illetve általánosságban leírható-e, hogy aki hátrébb ül a HGYben, azt kerülni kell, mint a pestisest?

b
Előzmény: vámmentes (95891)

Szólj hozzá!

Címkék: kirúgás hitgyüli petrőcz ödönke

A bejegyzés trackback címe:

https://fellebezes.blog.hu/api/trackback/id/tr71686771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása